Retail
Система аналітики бізнес середовища
Сфера ритейлу стрімко змінюється, а разом з цим і споживацькі звички покупців та клієнтів.
Ритейлери вимушені пристосовуватись до нової ситуації, застосовуючи цифрові технології, що дозволяють успішно підтримувати роботу бізнесу та фокусуватись на підвищенні ефективності.
Рішення ULA Retail дозволяє збирати та аналізувати данні, за допомогою яких ви зможете запропонувати якісніші: послуги, обслуговування, персоналізацію та безпеку.
Сфери застосування сервісів ULA Retail
-
Торгово-розважальні центри
-
Супермаркети та торгові мережі
-
Автомобільні заправні станції
-
Банки
Переваги для відділу маркетингу та HR
Технології аналітичної системи ULA Retail відстежують та аналізують поведінку відвідувачів одночасно по кільком різним параметрам.
Завдяки постійному надходженню інформації про відвідувачів можна регулярно поліпшувати маркетингову діяльність з метою збільшення кількості лояльних клієнтів та рівня продаж.
основні вподобання для відділу маркетингу та HR
-
Виявлення клієнта/покупця на вході
-
Контроль за якістю обслуговування
-
Карта переміщень відвідувачів між зонами торгової площі/офісу
-
Час, який покупці витрачають на певну зону магазину та її затребуваність
-
Актуальна статистика щодо портрета відвідувача
-
Середній час перебування клієнта у залі
-
Вік і стать клієнтів, а також їх переваги робити покупки самостійно або групою
-
Частота відвідувань певної торгової зони
-
Динаміка відвідувачів: нові чи повторні відвідування, зростання чи зменшення кількості повторних відвідувань.
-
Клієнти без картки лояльності: фахівці з маркетингу зможуть працювати з постійними відвідувачами, щоб зареєструвати їх у програму лояльності.
-
Своєчасне інформування клієнтів про акції, знижки та персональні пропозиції (завдяки інтеграції з CRM системою)
-
Ефективні маркетингові кампанії, персоналізовані пропозиції
-
Безліч додаткових даних та статистики для BI та звітів
Переваги для служби безпеки
Поліпшити безпеку торгового приміщення можна завдяки ідентифікації відвідувачів.
Система групує всіх людей за кількома типами:
основні Переваги для служби безпеки
-
Поліпшена робота служб безпеки за рахунок автоматизованого контролю та ідентифікації відвідувачів
-
Виявлення тепловізором підвищеної температури у покупця (за наявності картки лояльності).
-
Повідомлення про перетин лінії входу в зворотному напрямку не співробітник магазину (за наявності карти лояльності).
-
Вхід підозрілих покупців у зону дорогих товарів та товарів з високою ймовірністю крадіжки.
-
Повідомлення про шахрайство чи помилку покупця, якщо той зважує товар під етикеткою іншого товару.
-
Відвідування конкретної каси покупцем зі списку підозрілих.
Замовити презентацію продукту
Ми використовуємо файли cookie, для покращення функціональності нашого сайту. Детальніше про це читайте в Політиці конфіденційності