Retail

Система аналітики бізнес середовища

Сфера ритейлу стрімко змінюється, а разом з цим і споживацькі звички покупців та клієнтів.

Ритейлери вимушені пристосовуватись до нової ситуації, застосовуючи цифрові технології, що дозволяють успішно підтримувати роботу бізнесу та фокусуватись на підвищенні ефективності.

image
ico

Рішення ULA Retail дозволяє збирати та аналізувати данні, за допомогою яких ви зможете запропонувати якісніші: послуги, обслуговування, персоналізацію та безпеку.

image

Сфери застосування сервісів ULA Retail

  • image

    Торгово-розважальні центри

  • image

    Супермаркети та торгові мережі

  • image

    Автомобільні заправні станції

  • image

    Банки


image

Переваги для відділу маркетингу та HR

Технології аналітичної системи ULA Retail відстежують та аналізують поведінку відвідувачів одночасно по кільком різним параметрам.

ico

Завдяки постійному надходженню інформації про відвідувачів можна регулярно поліпшувати маркетингову діяльність з метою збільшення кількості лояльних клієнтів та рівня продаж.

основні вподобання для відділу маркетингу та HR

  • ico

    Виявлення клієнта/покупця на вході

  • ico

    Контроль за якістю обслуговування

  • ico

    Карта переміщень відвідувачів між зонами торгової площі/офісу

  • ico

    Час, який покупці витрачають на певну зону магазину та її затребуваність

  • ico

    Актуальна статистика щодо портрета відвідувача

  • ico

    Середній час перебування клієнта у залі

  • ico

    Вік і стать клієнтів, а також їх переваги робити покупки самостійно або групою

  • ico

    Частота відвідувань певної торгової зони

image image
  • ico

    Динаміка відвідувачів: нові чи повторні відвідування, зростання чи зменшення кількості повторних відвідувань.

  • ico

    Клієнти без картки лояльності: фахівці з маркетингу зможуть працювати з постійними відвідувачами, щоб зареєструвати їх у програму лояльності.

  • ico

    Своєчасне інформування клієнтів про акції, знижки та персональні пропозиції (завдяки інтеграції з CRM системою)

  • ico

    Ефективні маркетингові кампанії, персоналізовані пропозиції

  • ico

    Безліч додаткових даних та статистики для BI та звітів


Переваги для служби безпеки

Поліпшити безпеку торгового приміщення можна завдяки ідентифікації відвідувачів.

Система групує всіх людей за кількома типами:

Відвідувачі
ВІП-відвідувачі
Порушники та злодії
Співробітники
images

основні Переваги для служби безпеки

  • Поліпшена робота служб безпеки за рахунок автоматизованого контролю та ідентифікації відвідувачів

  • Виявлення тепловізором підвищеної температури у покупця (за наявності картки лояльності).

  • Повідомлення про перетин лінії входу в зворотному напрямку не співробітник магазину (за наявності карти лояльності).

  • Вхід підозрілих покупців у зону дорогих товарів та товарів з високою ймовірністю крадіжки.

  • Повідомлення про шахрайство чи помилку покупця, якщо той зважує товар під етикеткою іншого товару.

  • Відвідування конкретної каси покупцем зі списку підозрілих.

основні Переваги для служби безпеки

Наші спеціалісти готові провести презентацію

у зручний для Вас час, враховуючи потреби та особливості саме Вашого проєкту.

ЗАМОВИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

Ми використовуємо файли cookie, для покращення функціональності нашого сайту. Детальніше про це читайте в Політиці конфіденційності

Ok
No