ULA Retail
відеоаналітіка для Retail
Зазвичай у програмі лояльності беруть участь від 40 до 60% ваших клієнтів. Тому торгові мережі отримують інформацію про покупців лише з транзакційних даних чеків.
Алгоритми комп'ютерного зору отримують дані про усіх клієнтів, а не тільки про тих, у кого є карта лояльності. Відеоаналітіка дає наступну інформацію про клієнта:
-
час, проведений у магазині (час входу і виходу)
-
реальні стать і вік
-
з ким приходить у магазин, з сім'єю або друзями
-
вибір візка або кошика при вході в магазин, та ін

ЦІЛІ, ЯКІ ULA допоможе досягти ТОРГОВІЙ МЕРЕЖІ:
- Збільшення LTV клієнтів програми лояльності
- Збільшення кількості учасників програми лояльності
- Підвищення лояльності відвідувачів, які не зареєстровані у програмі
- Впровадження нових каналів взаємодії з клієнтами
Технології аналітичної системи допомагають сформувати детальний портрет 100% відвідувачів, незалежно від наявності смартфона і налаштувань безпеки на ньому. Інші технології, що використовують IoT: BLE (Bluetooth Low Energy), Wi-Fi і UWB (UltraWideband) допомагають дізнатися інформацію тільки про 30-50% аудиторії.
-
супермаркети
-
Будівельні магазини
-
торгові центри та інше
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ULA:
Для оптимізації маркетингової діяльності слід перетворити анонімні чеки на персональні. Таким чином, можна здійснювати комплексний моніторинг настроїв аудиторії. Подібне дослідження дозволить створити базу даних клієнтів і висилати їм персональні пропозиції, що підвищить рівень лояльності.

- Маршрути переміщення відвідувачів усередині торгового залу.
- Найпопулярніші зони: список відділів, які користуються популярністю, а в які заходять рідко.
- Динаміка відвідувачів: нові або повторні відвідування, зростання або зменшення кількості повторних відвідувань.
- Клієнти без карти лояльності: нові і повторні відвідування.
- Фахівці з маркетингу зможуть працювати з постійними відвідувачами, щоб зареєструвати їх у програму лояльності.


- Вік і стать.
- Переміщення самостійне або групою людей (сім'єю).
- Використання ваг самообслуговування.
- Використання технології Price checker у залі.
- Використання візків або кошиків при покупці.
Зазвичай CRM замовника дізнається, що клієнт у магазині тільки на касі, коли вже пізно відправляти персональні пропозиції клієнтам. Програма ULA може відправляти повідомлення у CRM про появу клієнта на вході у магазин, що дозволить відправити персональне пропозицію у потрібний момент, тим самим збільшуючи конверсію маркетингових активностей.
Додатково CRM отримає інформацію прийшов клієнт один або з сім'єю, друзями і взяв він кошик або візок.
Камера, встановлена у відділі магазину, виявить зацікавленість покупця біля конкретної вітрині і повідомить про це CRM.

БЕЗПЕКА ТОРГОВОЇ МЕРЕЖІ ULA:
Покращити безпеку торгового приміщення можна завдяки ідентифікації відвідувачів. Система групує всіх людей за кількома типами: відвідувачі, ВІП-відвідувачі, порушники або злодії, співробітники.
-
Виявлення тепловізором підвищеної температури у покупців.
-
Виявлення перетину лінії входу у зворотному напрямку не співробітником магазину.
-
Вхід підозрілих покупців у зону дорогих товарів і товарів з високою ймовірністю крадіжки.
-
Повідомлення про шахрайство або помилку покупця, якщо він зважує товар під етикеткою іншого товару.
-
Відвідування конкретної каси покупцем зі списку підозрілих.

* Коректна робота сценарію залежить від якості і розташування камер.
Є ПИТАННЯ?
Якщо виникли питання або щось залишилося незрозумілим, то наші спеціалісти віднайдуть відповіді навіть на найскладніші запитання.
Зв'язатися з нами