ULA Retail

відеоаналітіка для Retail

Зазвичай у програмі лояльності беруть участь від 40 до 60% ваших клієнтів. Тому торгові мережі отримують інформацію про покупців лише з транзакційних даних чеків.

Алгоритми комп'ютерного зору отримують дані про усіх клієнтів, а не тільки про тих, у кого є карта лояльності. Відеоаналітіка дає наступну інформацію про клієнта:

  • icon

    час, проведений у магазині (час входу і виходу)

  • icon

    реальні стать і вік

  • icon

    з ким приходить у магазин, з сім'єю або друзями

  • icon

    вибір візка або кошика при вході в магазин, та ін

Отримані дані допоможуть краще сегментувати клієнтів і поліпшити маркетингові активності. У результаті ваш відділ маркетингу зменшить витрати на комунікацію і збільшить конверсію акцій.
carret

ЦІЛІ, ЯКІ ULA допоможе досягти ТОРГОВІЙ МЕРЕЖІ:

  • Збільшення LTV клієнтів програми лояльності
  • Збільшення кількості учасників програми лояльності
  • Підвищення лояльності відвідувачів, які не зареєстровані у програмі
  • Впровадження нових каналів взаємодії з клієнтами

Технології аналітичної системи допомагають сформувати детальний портрет 100% відвідувачів, незалежно від наявності смартфона і налаштувань безпеки на ньому. Інші технології, що використовують IoT: BLE (Bluetooth Low Energy), Wi-Fi і UWB (UltraWideband) допомагають дізнатися інформацію тільки про 30-50% аудиторії.

СЕГМЕНТИ ВПРОВАДЖЕННЯ:
  • супермаркети
    супермаркети
  • Будівельні магазини
    Будівельні магазини
  • торгові центри та інше
    торгові центри та інше

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ULA:

Для оптимізації маркетингової діяльності слід перетворити анонімні чеки на персональні. Таким чином, можна здійснювати комплексний моніторинг настроїв аудиторії. Подібне дослідження дозволить створити базу даних клієнтів і висилати їм персональні пропозиції, що підвищить рівень лояльності.

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ULA
Інформація, яку можна дізнатися завдяки системі:
  1. Маршрути переміщення відвідувачів усередині торгового залу.
  2. Найпопулярніші зони: список відділів, які користуються популярністю, а в які заходять рідко.
  3. Динаміка відвідувачів: нові або повторні відвідування, зростання або зменшення кількості повторних відвідувань.
  4. Клієнти без карти лояльності: нові і повторні відвідування.
  5. Фахівці з маркетингу зможуть працювати з постійними відвідувачами, щоб зареєструвати їх у програму лояльності.
Інформація, яку можна дізнатися завдяки системі
Актуальна статистика щодо портрету відвідувача
Актуальна статистика щодо портрету відвідувача:
  1. Вік і стать.
  2. Переміщення самостійне або групою людей (сім'єю).
  3. Використання ваг самообслуговування.
  4. Використання технології Price checker у залі.
  5. Використання візків або кошиків при покупці.
ІНТЕГРАЦІЯ ПРОГРАМИ ULA RETAIL З CRM ЗАМОВНИКА:

Зазвичай CRM замовника дізнається, що клієнт у магазині тільки на касі, коли вже пізно відправляти персональні пропозиції клієнтам. Програма ULA може відправляти повідомлення у CRM про появу клієнта на вході у магазин, що дозволить відправити персональне пропозицію у потрібний момент, тим самим збільшуючи конверсію маркетингових активностей.

Додатково CRM отримає інформацію прийшов клієнт один або з сім'єю, друзями і взяв він кошик або візок.

Камера, встановлена у відділі магазину, виявить зацікавленість покупця біля конкретної вітрині і повідомить про це CRM.

ІНТЕГРАЦІЯ ПРОГРАМИ ULA RETAIL З CRM ЗАМОВНИКА

БЕЗПЕКА ТОРГОВОЇ МЕРЕЖІ ULA:

Покращити безпеку торгового приміщення можна завдяки ідентифікації відвідувачів. Система групує всіх людей за кількома типами: відвідувачі, ВІП-відвідувачі, порушники або злодії, співробітники.

Можливості системи:
  • icon
    Виявлення тепловізором підвищеної температури у покупців.
  • icon
    Виявлення перетину лінії входу у зворотному напрямку не співробітником магазину.
  • icon
    Вхід підозрілих покупців у зону дорогих товарів і товарів з високою ймовірністю крадіжки.
  • icon
    Повідомлення про шахрайство або помилку покупця, якщо він зважує товар під етикеткою іншого товару.
  • icon
    Відвідування конкретної каси покупцем зі списку підозрілих.
camera

* Коректна робота сценарію залежить від якості і розташування камер.

Є ПИТАННЯ?

Якщо виникли питання або щось залишилося незрозумілим, то наші спеціалісти віднайдуть відповіді навіть на найскладніші запитання.

Зв'язатися з нами