AI у ритейлі більше не опція, а необхідність

 news

AI у ритейлі більше не опція, а необхідність

Згідно з опитуванням ритейлерів, до 2023 року 80% прибутків приноситиме штучний інтелект.

За останні два роки роздрібна торгівля дуже змінилася. Використовуючи передові технології штучного інтелекту та машинного навчання, ритейлери автоматизують маркетинг, впроваджують інтелектуальне виконання замовлень та прогнозну аналітику, оптимізують операції та збільшують прибутки. AI (англ. Artificial intelligence) спростив ритейлерам управління та розвиток свого бізнесу. Це також приносить користь покупцям у вигляді більш зручних та персоналізованих покупок.

У промисловості роздрібної торгівлі штучний інтелект - не нова концепція. Великі дані та алгоритми машинного навчання використовувалися у роздрібній торгівлі вже багато років.
Від віртуального помічника у застосунку Walmart до платформи Amazon Alexa - є багато способів, за допомогою яких AI може допомогти ритейлерам поліпшити свої операційні процеси і підвищити прибуток.
Штучний інтелект покращує управління ланцюжками постачання таким компаніями як: Nike, Microsoft і Walmart, скорочуючи витрати на робочу силу або пропонує покупцям персональні рекомендації щодо продуктів.

Світовий досвід використання AI у роздрібній торгівлі

Walmart використовує AI для управління складом та зниження витрат на робочу силу. Наприклад, для відстеження ланцюжка постачання та визначення, коли необхідно поповнити склад певними продуктами. Компанія також аналізує дані про продаж, щоб передбачити побажання клієнтів та запропонувати товари на основі історії покупок.

Читайте також: Як сформувати портрет відвідувачів

Amazon - американська компанія електронної комерції та хмарних обчислень. Це найбільший інтернет-магазин у світі за обсягом продажу та ринкової капіталізації.
AI використовується Amazon вже багато років, наприклад, для створення інноваційних продуктів, таких як Amazon Alexa. Ця платформа штучного інтелекту була представлена у 2014 році і з того часу стала одним із найбільших активів компанії.
Її можна знайти на всіх типах пристроїв - від динаміків до мікрохвильових печей - які підключені через програму, яка дозволяє замовляти продукти Amazon, відтворювати музику або отримувати новини.

Alibaba Group – одна з найбільших у світі компаній, що займаються інтернет-комерцією.
Для створення тисяч описів продуктів за секунди використовується штучний інтелект. Завдяки цьому компанія скорочує витрати та економить час на створення контенту.
Alibaba також використовує AI для логістики, рекомендацій щодо продуктів і навіть прогнозування рівня попиту на основі погодних умов для своїх офлайн-магазинів.

Carrefour - восьмий за величиною ритейлер у світі за рівнем доходу.
Carrefour почав використовувати АІ, щоб допомогти в управлінні запасами та оптимізації процесів ланцюжка поставок. Ритейлер також створив додаток на базі штучного інтелекту, який пропонує покупцям можливість купувати без оформлення замовлення.
Звертайтеся до наших спеціалістів для впровадження відеоаналітики ULA RETAIL на базі високих технологій штучного інтелекту та машинного навчання у вашій компанії.

Ми використовуємо файли cookie, для покращення функціональності нашого сайту. Детальніше про це читайте в Політиці конфіденційності

Ok
No