Назад

Як сформувати портрет відвідувачів

 news

Виклики сьогодення диктують нам пошук нових підходів до побудови стратегії взаємодії зі споживачами.
Аналітична розробка українських інженерів ULA Retail допоможе збагатити дані про клієнта у CRM системі на основі відеоаналітики. Дані транзакцій дають неповну інформацію про клієнтів та не завжди дають змогу чітко сегментувати покупців. Технології ULA допоможуть бізнесу сформувати детальний портрет 100 % відвідувачів: демографічні дані, їх кількість та купівельні звички.

Ще однією перевагою відеоаналітики ULA є можливість чітко відслідковувати швидкість обслуговування, а саме:
• скільки часу було витрачено у черзі;
• скільки часу покупець безпосередньо обслуговувався на касі.

Саме ці показники дають уявлення про реальну швидкість обслуговування відвідувачів.
Якщо ви прагнете впровадити нові канали взаємодії з покупцями, збільшити кількість лояльних клієнтів та обсяг продажу, звертайтеся наші спеціалісти проконсультують вас!

Замовити презентацію продукту

Наші спеціалісти готові провести презентацію у зручний для вас час, враховуючи 
потреби та особливості саме вашого проєкту.

 

 

Ми використовуємо файли cookie, для покращення функціональності нашого сайту. Детальніше про це читайте в Політиці конфіденційності

Ok
No