Як сформувати портрет відвідувачів

 news

Як сформувати портрет відвідувачів

Виклики сьогодення диктують нам пошук нових підходів до побудови стратегії взаємодії зі споживачами.
Аналітична розробка українських інженерів ULA Retail допоможе збагатити дані про клієнта у CRM системі на основі відеоаналітики. Дані транзакцій дають неповну інформацію про клієнтів та не завжди дають змогу чітко сегментувати покупців. Технології ULA допоможуть бізнесу сформувати детальний портрет 100 % відвідувачів: демографічні дані, їх кількість та купівельні звички.

Ще однією перевагою відеоаналітики ULA є можливість чітко відслідковувати швидкість обслуговування, а саме:
• скільки часу було витрачено у черзі;
• скільки часу покупець безпосередньо обслуговувався на касі.

Саме ці показники дають уявлення про реальну швидкість обслуговування відвідувачів.
Якщо ви прагнете впровадити нові канали взаємодії з покупцями, збільшити кількість лояльних клієнтів та обсяг продажу, звертайтеся наші спеціалісти проконсультують вас!

Ми використовуємо файли cookie, для покращення функціональності нашого сайту. Детальніше про це читайте в Політиці конфіденційності

Ok
No