Як сформувати портрет відвідувачів
Виклики сьогодення диктують нам пошук нових підходів до побудови стратегії взаємодії зі споживачами.
Аналітична розробка українських інженерів ULA Retail допоможе збагатити дані про клієнта у CRM системі на основі відеоаналітики. Дані транзакцій дають неповну інформацію про клієнтів та не завжди дають змогу чітко сегментувати покупців. Технології ULA допоможуть бізнесу сформувати детальний портрет 100 % відвідувачів: демографічні дані, їх кількість та купівельні звички.
Ще однією перевагою відеоаналітики ULA є можливість чітко відслідковувати швидкість обслуговування, а саме:
• скільки часу було витрачено у черзі;
• скільки часу покупець безпосередньо обслуговувався на касі.
Саме ці показники дають уявлення про реальну швидкість обслуговування відвідувачів.
Якщо ви прагнете впровадити нові канали взаємодії з покупцями, збільшити кількість лояльних клієнтів та обсяг продажу, звертайтеся наші спеціалісти проконсультують вас!
Замовити презентацію продукту
Ми використовуємо файли cookie, для покращення функціональності нашого сайту. Детальніше про це читайте в Політиці конфіденційності