ULA Retail виводить бізнес на новий рівень
Відповідно до останнього опитування Fortune/Deloitte CEO Survey, 67 відсотків бізнесменів у всьому світі інвестуватимуть більше коштів у впровадження технологій штучного інтелекту. Україна також поступово долучається до цього процесу.
Експерти прогнозують, що у 2025 році кожен п’ятий співробітник буде використовувати штучний інтелект. 40% керівників компаній вважають, що саме професіонали у сфері технологій визначатимуть основні напрями реалізації бізнес-стратегії.
Торгівельні мережі в Україні вже давно використовують системи відеоспостереження у своїй роботі. Але лише зараз, розуміючи наслідки пандемії, ритейлери почали використовувати технології штучного інтелекту (Artificial Intelligence, AI) та комп’ютерного зору. Цього року в Україні з’явилися декілька вдалих прикладів подібних проєктів з використанням програмного забезпечення ULA.
Аналітична система ULA базується на платформі Micro Focus IDOL - одному з кращих інструментів для використання алгоритмів AI і побудови нейронних мереж для вирішення задач клієнтів корпоративного рівня.
Як відеоаналітіка може допомогти роздрібним мережам
Людина не може самостійно проаналізувати усю наявну інформацію у системі відеоспостереження і зробити на її основі відповідні висновки - особливо з великою кількістю клієнтів. Аналітична система ULA Retail допоможе торгівельним мережам використовувати AI платформи для вирішення подібних завдань.
Співробітникам відділу HR відеоаналітика стане у нагоді для контролю якості обслуговування покупців у залі та на касах і моніторингу робочого часу персоналу. Ці заходи допоможуть зменшити час проведений у чергах та уникнути роздратування покупців. Аналітика допоможе вимірювати час очікування на продавця і наявність черг у зоні обслуговування вітрин магазину.
Відділу продажу ULA Retail дозволить автоматизувати процеси, які зараз виконуються вручну. Нейронні мережі успішно знаходять товар на полиці магазину і можуть допомогти вирішити наступні завдання:
- перевірка поличок на відповідність планограмам викладки товарів;
- виявлення відсутності товарів на полиці і формування замовлення на поставку зі складу.
Служба безпеки ULA RETAIL допоможе виявляти появу у магазині людей, що раніше вчиняли крадіжки та дозволить фіксувати дії покупців, які беруть дорогі алкогольні напої, для подальшої перевірки.
Цікавий приклад використання АІ у рітейлі: у кафе нейронні мережі можуть розпізнавати їжу на касі, без участі касира, і автоматично виставляти рахунок на оплату.
Відеоаналітика також буде корисною у маркетингу. Аналітична система побудує цифрові портрети усіх покупців і буде повідомляти про появу клієнта на вході у магазин. У результаті відділ маркетингу не витрачатиме бюджети на малоефективні масові розсилки, а зможе відправляти тригерні персоналізовані повідомлення у найвідповідніший для цього час. Завдяки ULA Retail торгові мережі можуть збирати інформацію про клієнтів у режимі реального часу і вести з ними індивідуальний діалог.
У роздрібних відділеннях банків ULA Retail допомагає контролювати роботу менеджерів за робочими місцями, аналізувати ефективність обслуговування у касовій зоні і в усьому відділенні.
Для нових банківських цифрових продуктів програма ULA пропонує anti-froud рішення для віддаленої ідентифікації клієнтів по відеозв'язку, щоб упевнитись що з тієї сторони екрану знаходиться людина, а не фотографія. Для підтвердження живого спілкування система перевіряє виконання завдань на рух і відповідність відеозображення фотографії на документах.
Автор - Сергій Шаповалов, керівник напряму ULA Retail, компанія LanTec.
Замовити презентацію продукту
Ми використовуємо файли cookie, для покращення функціональності нашого сайту. Детальніше про це читайте в Політиці конфіденційності