ULA Text & Audio Analytics

Чому виникає потреба оцінити текстові дані?

img

Понад 90% інформації міститься в текстовій формі

img
img

Більшість даних зберігається у текстових форматах HTML, PDF, XML тощо

img
img

Цифровізація життя: e-mail, social media, cloud тощо

img

Як швидко й ефективно оцінити роботу контактного центру?

Аналітична система ULA надає можливість збору та аналізу інформації з різних джерел: вебсайти, внутрішні бази даних, стрімінгові сервіси тощо.
Користувач отримує доступ до швидкого пошуку за необхідним обсягом даних.

img

Тематичний аналіз

Smart пошук за складними словосполу­ченнями

Вибірка та індексація за категоріями

Зручний інтерфейс з розвинутою системою фільтрації

  • 01/ Аналіз голосових повідомлень.

  • 02/ Конвертація аудіозаписів в текстовий формат.

  • 03/ Аналітика та переклад текстів різними мовами.

  • 04/ Пошук в тексті ключових слів.

  • 05/ Зіставлення голосових сигнатур зі зразками контрольної бази.

img

Є ПИТАННЯ?

Якщо виникли питання або щось залишилося незрозумілим, то наші спеціалісти віднайдуть відповіді навіть на найскладніші запитання.

Зв'язатися з нами